BARFOTA UTAN STRUMPOR OCH SKOR SKA JAG VANDRA MED DIG


diverse bilder från sista körresan när vi begav oss till sthlm

Nu bjuppar jag på en handfull bilder från förr förra helgen, jag har inte orkat uppa sen jag kom hem igår eftersom att jag var rent utsagt svintrött efter resan till Gbg med klassen som besides var great! Liseberg var toppen.
Sov en och en halv timma när jag kom hem, sedan 4 timmar efter skolan, galet skönt. Jag hade ju iallafall lovat mig själv att inte shoppa så mycket med tanke på att jag redan slösat pengar för förra helgen. Men köpte iallafall ett par byxor, ett par shorts och ett finfint linne samt massor av mat, hehe. Nu börjar skolavslutning och sommarlov närma sig och jag längtar som bara den! Mitt sommarlov är fullspäckat med jobb, sköna sommardagar/kvällar, yran m.m. Men framförallt av flytten, känns otroligt att det har gått så fort och att det snart är dags! Nu måste jag rusa, puss och kram.

Kommentarer
Postat av: Anonym

fin bild lotta...

2011-05-31 @ 17:18:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0