SOMMARTIDER, HEJHEJ!



well hello snyggingar! åh vad jag älskar sommaren, nu har jag varit på vift i en vecka (för tillfället befinner jag mig under klarblå himmel och stor sol i stugan) men var även i sthlm en sväng för att kolla in nya lägenheten och sånt, najsnajs. Och jäklar vad taggad jag är inför yran, fyfan vad vi ska ha kul tjejer! Imorgon kommer trixi hit med bussen och sedan åker vi hem på lördag. ska bli riktigt kul, vi ska bada, sola, mysa, käka onyttigt, och bara ta det lugnt. kan behövas inför en veckas jobb på snöofsweden. nu mina vänner tänkte jag ta ett dopp. men jag saknar er därhemma, ni vet vilka ni är. 1000 kramar till er och pussar för den delen. livet leker. PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0